Το.. αντρικό θέμα!

Βρισκόμαστε στα μέσα περίπου του περασμένου φθινοπώρου, ένα βροχερό και συνάμα ήσυχο απογευματάκι και με παίρνει τηλέφωνο η φίλη μου η Μαρία. Μέσα σε όλα τα όμορφα που συζητήσαμε, μου ανέφερε ότι ήθελε να αναλάβω τη βάπτιση του γιού της! Μεγάλη μου χαρά και τιμή!!

Είναι τόσο όμορφο να σε επιλέγουν οι φίλοι σου και μάλιστα 'εν λευκώ'!
Το μόνο που μου είπε το Μαράκι είναι ότι δεν θέλει κάτι κοινότυπο και μπεμπέ.. Το αντίθετο μάλιστα. Ήθελε κάτι αντρικό! 

Πρόκληση.. σαφέστατα δεκτή από εμένα! Έχοντας λοιπόν αυτό ως γνώμονα και αφού καταλήξαμε ότι θα κάναμε έναν συνδυασμό προσκλητήριου-μπομπονιέρας προσπάθησα να προσεγγίσω το θέμα.. με τη δέουσα 'αντρική' σημασία του!

Από την αρχή μου ήρθαν διάφορα στο μυαλό.. τα σημείωνα ένα-ένα σε ένα τετράδιο για να μην τα ξεχάσω (δε φημίζομαι και για τη μνήμη μου!). Όταν πλέον είχα αρκετές επιλογές.. ξεκίνησα να τις μελετώ και να αποκλείω ότι δε φάνταζε και τόσο πολύ όμορφο πια (!) στα μάτια μου. Κατέληξα σε 5 αρκετά δυνατές επιλογές...

Η 1η ήταν τα αγαπημένα σε όλους.. mini minions! Δυνατή επιλογή.. 
Προσκλητήριο-Μπομπονιέρα.. mini minions!
Η 2η ήταν τα εξίσου αγαπημένα... angry birds! Δεν είναι ότι είναι καθαρά αντρικό θέμα, όμως σίγουρα είναι από τα πρωτότυπα!
Προσκλητήριο-Μπομπονιέρα.. angry birds!
Η 3η ήταν το πολύ αγαπημένο θέμα και καθαρά αντρικό.. ο μικρός κύριος! Totally vintage.. και τόσο πολύ διαφορετικό!
Προσκλητήριο-Μπομπονιέρα.. μικρός κύριος!
Η 4η επιλογή αφορούσε σε μια μηχανή και η 5η στη γνωστή σε όλους μας F1! Αυτές οι 2 ήταν τόσο πολύ αυτό που ήθελε η Μαρία που τελικά καταλήξαμε να κάνουμε έναν συνδυασμό και των 2!

Παρεπιπτόντως, ο φίλτατος Γεώργιος (σύζυξ της Μαρίας) ήταν αυτός που έδωσε την 'πνοή' του θέματος... gsx-r είπε κι έτρεχα εγώ η καψερή να δω από που μου'ρθε! Την βρήκα την άκρη όμως.. ε;

Μετά τις κατάλληλες τροποποιήσεις λοιπόν, συμπτύξεις και προσθήκες, ιδού..
Προσκλητήριο-Μπομπονιέρα.. με θέμα μηχανή!
Είναι πολύ όμορφο το συναίσθημα της ικανοποίησης και τόσο πολύ δύσκολο να το νιώσω .. Κι όμως μετά το τελικό αποτέλεσμα ήμουν ικανοποιημένη!
  

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας για να δείτε δημιουργίες γάμου και βάπτισης, φτιαγμένες με μεράκι και πρωτοτυπία για τις πιο όμορφες στιγμές σας... www.e-creations.gr!
 

Φoρμα επικοινωνιας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

κατηγοριες

Πως θελετε να ειναι τα προσκλητηρια του γαμου σας;