Η ταυτότητα, οι σπόροι και ο.. συμβολισμός!

Αφού επεξεργάστηκα αρκετά την ιδέα μέσα στο μυαλό μου (έως και την παραεπεξεργάστηκα μπορώ να πω!) και αποφάσισα με βήμα ταχύ να προχωρήσω... δεν θα υπήρχε καλύτερο ξεκίνημα, από τη βάπτιση του αγαπημένου μου Γιαννούλη! Η μαμά του -οικογένεια πια- ήθελε ότι κι εγώ.. κάτι πρωτότυπο! Έχοντας πάντα αυτό ως γνώμονα, έστυψα κυριολεκτικά το μυαλό μου να βρω την καλύτερη ιδέα και.. την βρήκα!

Σε ότι αφορά το προσκλητήριο καταλήξαμε αρκετά γρήγορα. Δε χρειάστηκε καν να το δειγματίσω. Ταυτότητα.. της είπα και ενθουσιάστηκε και μόνο στο άκουσμα της! Ήταν μια από τις πρώτες ιδέες που είχα δουλέψει.. με πολύ πολύ λεπτομέρεια! Σε κάποιους ίσως να 'ξενίζει' η ιδέα.. Προσωπικά, μου άρεσε πολύ ο συμβολισμός της! Θα ήταν η νέα ταυτότητα του μικρού μας κυρίου ως.. 'επίσημος' Χριστιανός πια! Ιδού λοιπόν..
Προσκλητήριο.. ταυτότητα!
Έχοντας όμως ένα τόσο πολύ εναλλακτικό και πρωτότυπο προσκλητήριο.. τι μπομπονιέρα να ταιριάξεις; Με προβλημάτισε αρκετά! Σκέψου από εδώ, δες από εκεί.. τίποτα! Προσπάθησα να επικεντρωθώ στην κεντρική ιδέα του προσκλητηρίου.. στον συμβολισμό αυτής. Πάνω που προσπαθούσα να τnν αναλύσω, μου ήρθε στο μυαλό ένα άρθρο που είχα διαβάσει και αφορούσε τον συμβολισμό των καρπών και των σπόρων.. Αυτό ήταν! Η μπομπονιέρα μόλις είχε αρχίσει να γίνεται εικόνα στο μυαλό μου..

Πόσο πολύ όμορφο (σκέφτηκα) θα ήταν να δοθεί στους καλεσμένους μια μπομπονιέρα που να περιέχει σπόρους για φύτευση; Πολύ μου άρεσε! Πάρα πολύ!! Και μου άρεσε για 2 λόγους.. και γιατί ο σπόρος θα συμβολίζει τον μικρό Γιαννούλη που θα μεγαλώσει και θα ριζώσει και θα βγάλει τους δικούς του καρπούς  -εντελώς μεταφορικά πάντα- και γιατί ο κάθε καλεσμένος θα έχει ένα ενθύμιο από αυτή τη βάπτιση.. ένα φυτό (και μάλιστα από τα χεράκια του)!

Έχοντας λοιπόν έτοιμη την κεντρική ιδέα της μπομπονιέρας.. και συμβουλευόμενη πάντα τη μαμά Αρετή και τις επιθυμίες της, δημιουργήθηκε χειροποίητος φάκελος με εκτυπωμένη φωτογραφία από το μπλε λουλούδι που επιλέχθηκε (passion flower - Πασιφλόρα), εκτυπώθηκαν οδηγίες για τη φύτευση των σπόρων και ποιηματάκι στον φάκελο (εμπνευσμένο από την ίδια!). Όλος ο φάκελος -υπερπαραγωγή- ενσωματώθηκε σε ένα κουβαδάκι με ανάγλυφο λουλούδι (για να φυτευτούν εκεί οι σπόροι εάν κάποιος το θελήσει), μαζί με κουφέτα, τούλια και κορδέλες στους αντίστοιχους χρωματισμούς! Ιδού..
Μπομπονιέρα.. ανάγλυφο κουβαδάκι με σπόρους για φύτευση!
Το project ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία και τα σχόλια που ακούστηκαν τόσο για το προσκλητήριο όσο και για την μπομπονιέρα.. ήταν ενθαρρυντικότατα! Ήταν ό,τι ακριβώς χρειαζόμουν για να συνεχίσω και.. συνέχισα!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας για να δείτε δημιουργίες γάμου και βάπτισης, φτιαγμένες με μεράκι και πρωτοτυπία για τις πιο όμορφες στιγμές σας... www.e-creations.gr!
 

Φoρμα επικοινωνιας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

κατηγοριες

Πως θελετε να ειναι τα προσκλητηρια του γαμου σας;