Ένα βήμα πιο κοντά...

Τελειώνοντας με μεγάλη επιτυχία (ας περιαυτολογήσω λιγάκι!) το project του γάμου, ήρθε με το καλό το επόμενο project. Αυτό.. της βάπτισης!

Εννοείται ότι ήθελα πάλι(!), τα πάντα να περάσουν από τα χέρια μου.. Επί της ουσίας, χαιρόμουν που μου δινόταν η ευκαιρία να.. δημιουργήσω ξανά! Έτσι αισθανόμουν. Χαιρόμουν που θα ασχοληθώ με κάτι που ναι μεν στον γάμο με άγχωσε αρκετά μέχρι να καταλήξω, όμως στο τέλος το θεώρησα τρομερή εκτόνωση-ψυχοθεραπεία.

Είχα φοβερή όρεξη αλλά σκέψεις ομολογουμένως διάσπαρτες! Έφαγα ώωωωρες ατελείωτες ψάχνοντας στο ιντερνετ να βρω κάτι.. πρωτότυπο (ε, το μάθατε πια!). Δεν βρήκα κάτι που να ταιριάζει στα δικά μου γούστα!

Προσπάθησα λοιπόν να συγκροτήσω τις σκέψεις μου μήπως και καταφέρω να δημιουργήσω 'κάτι'. Κάτι όμορφο, κάτι απλό και παράλληλα σύνθετο, κάτι που να ταιριάζει με το ύφος της εποχής, της οικογένειας μου, του χαρακτήρα μου! Κάτι πρωτότυπο!

Ξεκίνησα να πειραματίζομαι με διάφορα.. κανένα όμως δεν είχε το αποτέλεσμα που ήθελα. Και η αλήθεια είναι ότι είμαι αρκετά απαιτητική!

Κάποια στιγμή ακούγοντας μουσική και χαλαρώνοντας μαζί με τον γιό μου.. μου ήρθε η ιδέα! Πρόσκληση εκτυπωμένη επάνω σε.. cd! Ναι!! Και θα προσθέσω και μελωποιημένα τραγούδια για να ακούν οι καλεσμένοι μου, μονολόγησα με ενθουσιασμό! (ο μικρός με κοίταζε λίγο περίεργα έχω να σας πω..)
Το φοβήθηκα λιγάκι στην αρχή, όμως μου άρεσε η σκέψη ότι θα είναι μια πρόσκληση που κάποιος θα μπορέσει να (ξανα)χρησιμοποιήσει..

Ξεκίνησα λοιπόν με γοργές διαδικασίες να ψάχνω τραγουδάκια (με βοήθησε και το πιτσιρίκι μου σε αυτό!), να σκέφτομαι το ποιηματάκι της βάπτισης, να να να.. ήμουν πολύ ευδιάθετη! Όταν δε, σε όλα πλέον είχα καταλήξει και έκανα ένα προσχέδιο.. ήμουν σίγουρη! Ιδού λοιπόν το κάλεσμα μας..

Το κάλεσμα!
Όσον αφορά στις μπομπονιέρες, θέλοντας να κάνω την καλή μου πράξη αλλά ταυτόχρονα να βάλω και τη δική μου πινελιά, αποφάσισα να δώσω κάποια χρήματα στο Χαμόγελο του Παιδιού για να μου στείλουν κάποια ευχαριστήρια τα οποία εγώ στη συνέχεια τύλιξα όμορφα σε ρολό και τα έκανα κρεμαστές μπομπονιέρες με κουφέτα τυλιγμένα ένα-ένα στο ύφος και στους χρωματισμούς που είχα επιλέξει!

Όλα ταίριαξαν αρμονικά κι εγώ για ακόμη μια φορά πήρα τα εύσημα για τις δημιουργίες μου.. και παράλληλα την επιβεβαίωση ότι ήταν μια ασχολία που θα έπρεπε να δω 'από άλλη οπτική'!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας για να δείτε δημιουργίες γάμου και βάπτισης, φτιαγμένες με μεράκι και πρωτοτυπία για τις πιο όμορφες στιγμές σας... www.e-creations.gr!
 

Φoρμα επικοινωνιας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

κατηγοριες

Πως θελετε να ειναι τα προσκλητηρια του γαμου σας;