Η παραλία και.. το γυάλινο βαζάκι!

Πόσο όμορφα μπορεί να νιώσει κάποιος, όταν έρχεται ένας φίλος του και του λέει... εν λευκώ... κάνε ότι θέλεις! Σε εμπιστεύομαι!! Πόσο;;; Πανέμορφα έχω να σας πω! Αυτό μου είπε η φίλη μου η Χρυσούλα, για τα προσκλητήρια του γάμου της...
Βέβαια -μπορείτε να αντιληφθείτε φαντάζομαι- ότι μια τέτοια κουβέντα, κρύβει μεγάλο άγχος για τον δημιουργό... όντως έτσι είναι, όμως το αποτέλεσμα με δικαίωσε!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή...

Είμαστε στην παραλία και ενώ πίνουμε χαλαρά τους καφέδες μας και λιαζόμαστε, η κουβέντα αναπόφευκτα πηγαίνει στον γάμο... 
-Πρέπει να δούμε και τα προσκλητήρια κάποια στιγμή ρε συ, μου λέει. Έχεις σκεφτεί τίποτα; 
-Χμμμ, δεν το έχω αναλύσει ακόμη της απαντώ, όμως ψάχνοντας λίγο μου άρεσε μια ιδέα που είδα στο εξωτερικό. Μην προλαβαίνοντας όμως να της εξηγήσω ακριβώς τη συγκεκριμένη ιδέα.. της λέω ότι μου ήρθε μόλις μια καινούρια! 
Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε γυάλινα βαζάκια και να βάλουμε μέσα ρύζι της αναφέρω και να κρέμεται κάπως το προσκλητήριο... θα δώ. Ενθουσιάστηκε! Δεν το έχω ξανακούσει, ούτε δει ποτέ.. πολύ πρωτότυπο μου λέει! Μου αρέσει σαν ιδέα... Κι εμένα της απαντώ.. όλο και περισσότερο όσο το σκέφτομαι! Χαμόγελα ευτυχίας παντού... 
πατήστε pause τώρα και σκεφτείτε παρακαλώ την εικόνα.. είμαστε στην παραλία, με τη θάλασσα στα πόδια μας, μπροστά μας άμμος, ήλιος άπλετος, παιδιά να παίζουν και δίπλα ένας dj να κάνει.. χαμό! Μέσα σε όλο αυτό το τοπίο και κρατώντας ένα παιδικό γιαουρτάκι στα χέρια μου, εμπεύστηκα το γυάλινο βαζάκι με το ρύζι... Ώρες-ώρες πραγματικά απορώ με τον τρόπο που σκέφτεται το μυαλό  μου! 
Γυρνώντας πίσω και ξεκινώντας με τρελά κέφια την υλοποίηση του προσκλητηρίου... δημιούργησα διάφορες εκδοχές, τόσο με το βαζάκι, όσο και με άλλες ιδέες που μου ήρθαν στο μυαλό (όχι που δε θα μου ερχόντουσαν!). 
Όταν ολοκλήρωσα λοιπόν το project 'αναζήτηση', κάλεσα την Χρυσούλα για να της δείξω τις εμπνεύσεις μου... Και έβγαζα και έβγαζα και έβγαζα... Το θυμάμαι ακόμη το βλέμμα απορίας της... Μα πόσα είναι πια; Τα 2 καλύτερα ωστόσο (για εμένα!) τα είχα κρατήσει για το τέλος... 
Η μια εκδοχή ήταν το βαζάκι με το ρύζι και το προσκλητήριο να κρέμεται τυλιγμένο ρολό και η άλλη, κάποια ριζόχαρτα που μαζί συνέθεταν ένα πολύ όμορφο και ρομαντικό μήνυμα. Της άρεσαν πάρα πολύ και τα 2... προσπαθούσε να αποφασίσει ποιο της άρεσε περισσότερο... δεν τα κατάφερε, ώσπου κάποια στιγμή μου ζήτησε να της ενσωματώσω τα 2 σε 1!!!

Μετά από ενδελεχείς πειραματισμούς, διορθώσεις και αρκετές extra πιπελιές.. καταλήξαμε στο υπέροχο αυτό προσκλητήριο!
Προσκλητήριο, γυάλινο βαζάκι με παιχνιδιάρικα ριζόχαρτα!

Σε ευχαριστώ πολύ για αυτή τη δημιουργία... πιθανώς χωρίς εσένα να μη την είχα εμπνευστεί ποτέ!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας για να δείτε δημιουργίες γάμου και βάπτισης, φτιαγμένες με μεράκι και πρωτοτυπία για τις πιο όμορφες στιγμές σας... www.e-creations.gr!
 

Φoρμα επικοινωνιας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

κατηγοριες

Πως θελετε να ειναι τα προσκλητηρια του γαμου σας;