Τα γενέθλια.. και το πουκάμισο!

Χτυπάει το τηλέφωνο. Αρχή της εβδομάδας ήταν, Δευτέρα ίσως και Τρίτη, δεν θυμάμαι πολύ καλά. Είναι η καλή μου φίλη Αγγελική (γνωρίζει ότι σκοπεύω να ασχοληθώ με τη δημιουργία προσκλητήριων και μπομπονιέρων) και με ρωτάει εάν μπορώ να ετοιμάσω μέχρι την Πέμπτη το βράδυ, 10 προσκλήσεις για τα γενέθλια του γιού της. 

Πρόκληση για εμένα.. και φυσικά δε θα μπορούσα να απαντήσω κάτι διαφορετικό πέραν από "ναι"! Στην ερώτηση μου, εάν θέλει να συμπεριλάβω κάποιο συγκεκριμένο θέμα, απαντά αρνητικά. Μου αφήνει επομένως ελεύθερο το 'πεδίο' κι έτσι εγώ κλείνοντας το τηλέφωνο, αρχίζω να σκέφτομαι..

Σε καμία περίπτωση δε θα μπορούσα να κάνω μια απλή εκτύπωση.. Δεν είναι της ιδιοσυγκρασίας μου! Σκεφτόμουν λοιπόν να κάνω κάτι σε.. κατασκευή να το πω; Χειροποίητο να το πω; Δεν ξέρω πως να το πω, πάντως σίγουρα θα ήταν κάτι φτιαγμένο με μεράκι!
Δε μου ερχόταν όμως κάτι στο μυαλό (δεν είχα και πολύ χρόνο στη διάθεση μου!), οπότε άρχισα να αναζητώ στο διαδίκτυο πρωτότυπες προσκλήσεις..  

Έψαχνα αρκετή ώρα εκείνο το βράδυ.. Μάλιστα βρήκα μια ιδέα πολύ όμορφη και αρκετά πρωτότυπη, αλλά δεν θα ήμουν απόλυτα ικανοποιημένη οπότε και.. συνέχισα το ψάξιμο!

Κάπου εκεί (χαμένη στο άπειρο του κυβερνοχώρου).. βρήκα έναν ιστότοπο που έδειχνε πως μπορείς να φτιάξεις από μια χαρτοπετσέτα.. πουκάμισο! Αυτό ήταν! Μου άρεσε πάρα πολύ. Ήταν αρκετά εναλλακτική ιδέα, πρωτότυπη και πολύ πολύ γουστόζικη!

Όλα καλά μέχρι εδώ.. εχμμμ, μπορώ να την υλοποιήσω;;!

Πήρα λοιπόν μια κόλλα χαρτί και προσπαθούσα να καταλάβω ποια ήταν τα βήματα για να κάνεις ένα.. πουκάμισο! Ομολογώ ότι τα κατάφερα σχετικά εύκολα. Βρήκα και τον τρόπο να κάνω γραβάτα.. οπότε ήμουν έτοιμη να την 'υιοθετήσω' την ιδέα μου!
Αυτό που έμενε ήταν να ασχοληθώ με το σχέδιο της εκτύπωσης και τα χρώματα. Ευκολάκι! (peace of cake, που λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι)

Την επομένη, αφού κατέληξα στους χρωματισμούς, το σχέδιο και την πρόσκληση, σκέφτηκα να εμπλουτίσω τη δημιουργία μου με ένα καρτελάκι barcode!
Ναι, ναι καλά καταλάβατε. Όπως τα καρτελάκια που βρίσκονται στα κανονικά πουκάμισα.. Το αποτέλεσμα ήταν πανέμορφο! Ιδού..
Προσκλητήριο... πουκάμισο με γραβάτα!
Φυσικά η Αγγελική ενθουσιάστηκε (και ο Θοδωρής το ίδιο!) κι εγώ μόλις απέκτησα ένα ακόμη πρωτότυπο προσκλητήριο για.. τις βαπτίσεις μου! Και η αλήθεια είναι ότι κάνει.. θραύση!!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας για να δείτε δημιουργίες γάμου και βάπτισης, φτιαγμένες με μεράκι και πρωτοτυπία για τις πιο όμορφες στιγμές σας... www.e-creations.gr!
 

Φoρμα επικοινωνιας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

κατηγοριες

Πως θελετε να ειναι τα προσκλητηρια του γαμου σας;